Ervaren (online) marketeer met ambitie

Ervaring:

Mid level

Uren:

24 - 40 uur

Locatie:

Nederland, Utrecht, Utrecht, 3542 AD, Reactorweg 47

Vacature omslagfoto

Over de Functie

Wie zijn wij?

Bij Th[is] hebben we een duidelijke visie: Terug naar de essentie. Dé reden waarom Th[is] ooit begonnen is. IT zoals het bedoeld is. Weg van alle onnodige extra's... Focus op nieuwe ontwikkelingen en efficiëntie. Samen met onze klanten werken we aan slimme oplossingen. Snel en effectief. Geen bullsh*t. Zo ontstaan er jarenlange relaties met de klanten die voor ons durven te kiezen. Het is onze cultuur die hierin samenkomt. We leggen de focus op efficiency en co-creatie met de onze klanten. Hierdoor worden we gezien als partner en zijn we meer dan alleen uitvoerders.

Deze visie wordt gedeeld met onze zusterorganisaties. Met ruim 45 collega's werken wij hard aan de het groeien en doorontwikkelen van onze klanten op het gebied van Software Development, DevOps en Frontend Design.

Doel van de functie

In deze veelzijdige functie ga je aan de slag met het professionaliseren van onze (online)marketing strategie. Ondersteund door collega’s experts op het gebied van content creatie ga je aan de slag om online brand autoriteit te ontwikkelen. Maak je na doelgroepbepaling van de zusterorganisaties de juiste kanaal strategieën, om tot conversie te komen voor de verschillende proposities. De strategie moet uiteraard leiden tot organisatiegroei en je groeit mee door op termijn te bouwen aan een solide marketingteam.

Taken en verantwoordelijkheden


Je ontwerpt, implementeert en voert het opgestelde digital marketingbeleid uit. Je werkt samen met onze bestaande partners en werkt op basis van data-analyses en inzichten. Uiteraard staat hierin de identiteit en kwaliteitsnormen van de th[is] Group centraal. Je zorgt ervoor dat de waarde van de zusterorganisaties gewaarborgd blijven richting de invulling klant behoefte van huidige en toekomstige klanten. Je zorgt voor het ontwerp, implementatie en uitvoering van de daaraan gekoppelde (online) campagnes. En zorgt dat deze in lijn zijn met de lange termijn digital marketingdoelstellingen van de organisatie.


  • Je adviseert en ondersteunt het management op het beleidsterrein digital marketing, communicatie en brand development;

  • Je zet klantonderzoeken op waarna je deze uitvoert en analyseert;

  • Je ontwikkelt, implementeert en analyseert digitale marketingcampagnes;

  • Je ontwikkelt dashboarding en rapportages ter ondersteuning van het marketingbeleid om data gedreven beslissingen te kunnen maken.

  • Je zorgt voor een goede propositie in een competitieve markt;

  • Je verzorgt content en contentstrategie verschillende sociale mediakanalen;

  • Je bent verantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van alle marketinginformatie;

  • Je zet klantendagen op of online kennissessies;

  • Je motiveert en enthousiasmeert medewerkers en het management directie, bijvoorbeeld door het presenteren van nieuwe concepten en resultaten;

  • Je blijft op de hoogte van professionele en technische ontwikkelingen door cursussen en trainingen te volgen.

Vereisten

Wij vragen wij van jou?

Je bent een ervaren online marketingspecialist. Je bent inhoudelijk deskundig en steeds op zoek naar ‘hoe kunnen we het anders en beter doen’. Je houdt van creatieve en vernieuwende oplossingen, en bent up-to-date in het digital marketing landschap. Je beschikt over een hands-on werkhouding en werkt graag naar een doel toe. Je bent toe aan de volgende stap in je ontwikkeling en je hebt als specialist de ambitie om een bredere verantwoordelijkheid te nemen en op termijn een effectief marketing apparaat en team neer te zetten. Voor jou zit de uitdagingen niet in grote volumes maar heel specifiek de juiste doelgroep te vinden en deze om te zetten naar waardevolle conversies.

  • Je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau (op het terrein van marketing & communicatie);

  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring en

  • Je bent minimaal 32 tot 40 uur per week beschikbaar;

  • Je beschikt over aantoonbare ervaring op het gebied van digital marketingstrategie, ontwikkeling en brand development;

  • Je geeft sturing aan search-engine marketing, e-mail en social mediacampagnes en data gedreven besluitvorming;

  • Je bent op de hoogte van de recente ontwikkelingen en methoden op het gebied van marketing en communicatie;

  • Je hebt een professionele instelling maar wel met een gezonde dosis humor en zelfspot;

  • Je bent iemand die met passie en plezier zijn of haar werk doet;

  • Jij bent creatief en houdt van samenwerken met collega’s.

  • Je hebt grote mate van verantwoordelijkheid, bent proactief en bovenal een teamspeler;

  • Je bent concreet, oplossings- en resultaatgericht en besluitvaardig;

  • Je bent energiek en communicatief sterk;

  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;

  • Je hebt ervaring met gerelateerde softwareoplossingen en tooling;

  • Je hebt ervaring met community marketing;

Wij bieden wij jou?

  • 24-40 uur per week (op termijn meer uren gewenst indien noodzakelijk);

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;

  • Een goed salaris met leuke extra’s;

  • 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime dienstverband;

  • Een collectieve pensioenregeling;

  • Reiskostenvergoeding;

  • Een goede werk-privé balans;

  • Mogelijkheid tot thuiswerken;

  • Flexibiliteit m.b.t. werkuren en vakantieperiodes;

  • Een enerverende werkomgeving waar techniek en humor samenvallen;

  • Kennisverrijking in samenwerking met ons of via een opleiding;

  • Vergoeding telefoonabonnement/telefoon van de zaak;

  • Laptop;

  • Massages;

  • Uitjes met het team;

  • Vrijdagmiddagborrel.

Solliciteer direct

recruiter

Thomas Bogaard

Telefoon

+31 (0)85 73 25 230

E-mail

thomas@thisissupport.nl

Laten we kijken hoe we elkaar kunnen aanvullen. Vul je gegevens in en we komen binnen 24 uur bij je terug.

CV

(.pdf, .doc, .docx)

Velden met een "*" zijn verplichte velden.

Solliciteer direct